top of page
hl_edited.jpg
Roman-Šolc-211x300_edited.jpg

výtvarník kostýmů

jana_edited.jpg

choreografie

Radka web.jpg

krasobruslařský casting, choreografie

scénografie

WhatsApp Image 2024-12-04 at 10.20_edited.jpg

scénář a režie

koptca4_edited_edited.jpg

texty písní

js4.jpg

scénář a režie

Jindřich Šimek

Svoji profesionální uměleckou kariéru zahájil v baletním souboru Státního divadla v Ostravě,
kde jako sólista baletu ztvárnil řadu hlavních charakterních rolí. Pro své všestranné umělecké nadání rovněž účinkoval jako herec v činoherním a operetním souboru. V sedmdesátých letech založil v Ostravě Divadlo pantomimy a se svojí komickou show projel mnoho zemí Evropy.

Postupně se vypracoval až k choreografii a režii různých divadelních žánrů. 
Jako choreograf a asistent režie spolupracoval s řadou předních divadelních režisérů a podílel se na desítkách pořadů v Československé televizi. V osmdesátých letech scénáristicky a režijně spolupracoval na velkých revuálních show, 
které byly uvedeny v Bulharsku, Německu, Bělorusku a Francii. Od začátku devadesátých let se věnuje převážně muzikálové tvorbě.

Přichází s novou inscenační formou muzikál na ledě a jako její autor, scenárista a režisér zrealizoval tato autorská díla. Pohádkový muzikál na ledě Mrazík (1998), Romantický muzikál na ledě Romeo a Julie (2003) a Kouzelný muzikál

na ledě Popelka (2011).

V říjnu 2005 produkoval a režíroval historicky první evropské turné nejslavnější americké krasobruslařské show Champions on Ice, která byla složena výhradně z evropských, světových a olympijských šampiónů. Jindřich Šimek

pro ni napsal vlastní scénář nazvaný  Planet of Champions. Show vzbudila obrovský mediální a divácký zájem

v mnoha českých městech. 

Spolupracoval jako scenárista a umělecký režisér se slovenskou televizí JOJ. Se svým týmem připravil sérii čtrnácti živých přenosů zábavné rodinné krasobruslařské televizní show Hviezdy na laďe, které byly odvysílány v září až prosinci 2006.

V roce 2007 pro společnost Majid Al Futaim Holding, UAE napsal scénář a režíroval show Magical Ice Carousel, která se s obrovským úspěchem představila ve třiceti představeních v největším a nejluxusnějším obchodním centru v Mall of the Emirates v Dubaji, kde ji shlédlo 50 tisíc nadšených diváků z celého světa.

V roce 2008 zrealizoval pro společnost Qtel z Qataru slavnostní prezentaci. Slavnostní Ice show v Qutaru se zúčastnili His Majesty Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani s královskou rodinou a třista hostů z celého světa.

V roce 2015 na zakázku pro čínskou společnost Peking Wanda Culture Industry Group Co, Ltd, napsal námět a scénař muzikálu na ledě Motýlí Princezna.

V současné době připravuje ze svými spoluautory nový muzikál na ledě jehož světová premiéra bude v roce 2020.

WhatsApp Image 2024-10-31 at 11.07_edited.jpg

hudba

Petr Malásek

Syn známého českého klavíristy absolvoval v roce 1985 na pražské konzervatoři obor klavír 
a skladba, v roce 1990 pak na hudební fakultě AMU obor kompozice. 

Kromě komponování vážné hudby (Metamorfózy pro symfonický orchestr, Koncert pro flétnu a smyčce, Koncert pro klavír a big band) se věnuje skládání hudby pro film (Záhada hlavolamu, Z pekla štěstí II, Andělská tvář), televizní inscenace a divadelní představení (Romeo a Julie, Král Lear, Howard Katz, Psí kůže, Garderobiér, Cabaret, Tři mušketýři, Richard III.)


S režisérem Josefem Bednárikem a choreografem Liborem Vaculíkem připravili celou sérii baletních představení pro Národní divadlo (Psycho, Malý pan Friedemann, Čajkovskij, Isidora Runcán, Někdo to rád…). S Liborem Vaculíkem vytvořili navíc muzikál Edith, vrabčák z předměstí a Lucrezia Borgia.

Jako instrumentalista pět let působil v Big Bandu Radio Praha a v jazzových formacích Hot line, Jazzpress, Františ Kop Quartett. Od roku 1990 spolupracuje s vynikající šansoniérkou Hanou Hegerovou, se kterou vystupoval na koncertních pódiích téměř po celé Evropě a absolvoval s ní také dvě úspěšné turné po USA a Kanadě.

Jako pianista a skladatel spolupracuje také s Lucií Bílou, Martou Kubišovou, Dagmar Peckovou, Evou Urbanovou, Karlem Gottem, Jaroslavem Svěceným, s hudebními skupinami J.A.R., Pražský výběr a Kabát.

Je rovněž autorem hudby kouzelného muzikálu na ledě Popelka a držitelem Zlaté desky za soundtrack z tohoto muzikálu.

Pracuje rovněž jako hudební producent. Je držitelem celé řady Zlatých a Platinových desek za prodej hudebních nosičů. Jako hudební skladatel často spolupracuje se zahraničními klienty na celosvětových reklamních kampaních.

koptca4_edited.jpg

texty písní

Václav Kopta

Básník, textař a herec. Na Státní konzervatoři v Praze vystudoval hudebně dramatický obor. 

Jako klavírista byl členem např. kapely Bluesberry a Bossa-nova. V posledních letech se zabývá převážně psaním písňových textů. Spolupracuje s Hanou Zagorovou, Martou Kubišovou a skupinou Burma Jones.

Jako textař se podílel na muzikálu Kráska a zvíře, s Petrem Maláskem a Liborem Vaculíkem spolupracoval na muzikálu Edith, vrabčák z předměstí (Divadlo Josefa Kajetána Tyla Plzeň, Moravské divadlo Olomouc, Národní divadlo Brno), Lucrezia Borgia (Národní divadlo Praha) a pro pražské Divadlo na Vinohradech napsal texty k americkému muzikálu Donaha!

Je autorem písňových textů ke kouzelnému muzikálu na ledě Popelka a držitelem Zlaté desky za soundtrack k tomuto muzikálu.

Šimek
Malásek
Kopta
jana_edited.jpg

choreografie

Jana Hübler

Mnohonásobná československá reprezentantka a bývalá vícemistryně ČSSR v tancích na ledě.

 

Od roku 1987 žije ve Vídní, kde již 20 let působí v roli státní reprezentační trenérky. Pod jejím vedením se stala

J. Lautova dvakrát mistryní Rakouska v kategorii žen. V juniorských kategoriích vybojovali její svěřenci celkem osm titulů mistrů Rakouska a další vynikající umístění na mistrovstvích Evropy a mistrovstvích světa.

Kromě trenérské práce se věnuje choreografii. Spolupracovala s divadlem Szene Bunte Wähne.

V novém nastudování pohádkového muzikálu na ledě Mrazík (2004) vytvořila zcela netradiční a půvabnou choreografii všech krasobruslařských čísel.

Jako choreografka byla součástí uměleckého týmu režiséra Jindřicha Šimka při realizaci zábavné rodinné televizní show Hviezdy na laďe ve slovenské televizi JOJ v roce 2006.

Radka web.jpg

krasobruslařský casting, choreografie

Radka Kovaříková

Mistryně světa v kategorii sportovních dvojic (1995) a profesionální mistryně světa (1995 a 1997), olympionička (ZPH Albertville, ZOH Lillehamer). 

Jako první krasobruslařka na světě se stala představitelkou Nastěnky v pohádkovém muzikálu na ledě Mrazík a první představitelkou Julie v romantickém muzikálu na ledě Romeo a Julie.

Po ukončení dlouholeté profesionální krasobruslařské kariéry se věnuje castingu krasobruslařů pro film, reklamu, krasobruslařké show a muzikály na ledě. 

Spolupracovala se světově uznávanými trenéry a choreografy Irinou Rodninovou, Sergejem Ponomarenkem, Marinou Zujevovou, Christopherem Deanem. 

Od roku 2005 začíná úzce spolupracovat se společností Intershow productions. Ještě v témže roce se výrazně podílí na organizačním zabezpečení prvního evropského turné americké krasobruslařské show Champions on Ice. 

V roce 2006 byla hvězdou a supervisiorem zábavné televizní show Hviezdy na laďe ve Slovenské republice vysílané televizí JOJ, kde zároveň, jako ředitelka castingu současně zabezpečovala kompletní krasobruslařský casting, choreografii a tréninky účinkujících této televizní show. 

V roce 2007 byla projekt manažerkou projektu Magical Ice Carousel v Dubaji, UAE pro společnost Majid Al Funtaim Holding.

V roce 2008 se podílela na realizaci prezentační show na ledě pro Jeho Veličenstvo kataránského krále v Doha, Qatar. 

 

Svých zkušeností využila i v realizaci kouzelného muzikálu na ledě Popelka, kde zajistila kompletní krasobruslařský casting a vytvořila mezinárodní tým účinkujících umělců.  

Roman-Šolc-211x300_edited_edited.jpg

výtvarník kostýmů

Roman Šolc

Vystudoval pražskou Taneční konzervatoř (1995). V letech 2001 - 2004 působil jako člen baletu Národního divadla

v Praze. Coby tanečník byl oceněn II. Cenou na Soutěžní přehlídce tanečních umělců ČR a SR Brno 97 a nominací

na Cenu Thalie 1996 za roli Merkucia.

Systematicky se věnoval (a věnuje) také práci kostýmního výtvarníka. Vytvořil kostýmy např. k baletům pro Národní divadlo v Brně: Marie Stuartovna (1998), Ivan Hrozný (2002), Baletní večer na hudbu českých skladatelů (2004), Svěcení jara (2006), pro pražský komorní balet: Fresky (1998), Slovanské dvojzpěvy (1999), Z domoviny (1999), Hirošima (2000), Mariin sen (2002), pro Divadlo J. K. Tyla v Plzni: Dáma s kaméliemi (2001), Někdo to horké rád (2003), Čachtické paní (2008), pro Laternu magiku: Graffiti (2002), pro Národní divadlo v Praze: Les Bras de Mer (2004), Ibbur (2005), Mozart? Mozart! (2006), pro Státní operu Praha: Dáma s kaméliemi (2003), Popelka (2004), Sen noci svatojánské (2006).


Jeho návrhy se uplatnily také v mnoha muzikálových produkcích: 
Kleopatra (2002), Tři mušketýři (2004), Golem (2006), Angelika (2007), Dracula, Mona Lisa (2009)

hl_edited.jpg

scénograf

Petr Hloušek

Absolvent brněnské Šuřky (v letech 1986-1990) a bratislavské Vysoké školy výtvarných umění u profesora Dušana Kállaye (1990-1996, obor knižní ilustrace) se profiloval zejména jako grafický designér, autor celé řady logotypů 

a vizuálních motivů pro reklamu a kulturně-společenské akce. 

 

Své ilustrátorské schopnosti mohl prověřit v publikaci Svět zvířat, pro kterou vytvořil kolem 160 vyobrazení zejména zástupců ptačí říše.

V roce 2005 začala jeho spolupráce s Městským divadlem v Brně, pro jehož inscenaci Magical Broadway připravil podklady k animovaným scénickým projekcím. S režisérem Stanislavem Mošou a scénografem Jaroslavem Milfajtem vytvořili vizuálně nápadité pojetí muzikálové podobě Vančurovy Markéty Lazarové (2007).

Tou dobou byla už autorova pozornost zaměřena na oblast scénografie a videa. Možnosti ilustrace v scénické projekci si ověřil v dalších inscenacích Městského divadla Brno (Jazz Side Story, Smrt Pavla Prvního, Červený a černý). Zkušenosti ilustrátora a rutinu grafického designéra dále uplatňuje při přípravě krátkometrážních filmových produkcí jako je videoklip, dokument, reklama, a to jak při tvorbě storyboardů, tak v technologiích postprodukce.

Hubler
Hloušek
Šolc
bottom of page